Aanmeldcoördinator: tel: 013 38 09 10
Ma-vr: 9 tot 12 uur
Buiten deze contacturen word je bij dringende vragen (waarbij opname binnen 24 uur nodig is) automatisch doorverbonden met de permanentiedienst.
Hoe verloopt een aanmelding voor een opname?
- Tijdens het aanmeldingsgesprek stel je jouw vraag om hulp.
- Wij registreren de hulpvraag en de nodige contactgegevens.
- Op basis van de gegeven informatie bekijken we voor welke afdeling je zorgvraag in aanmerking komt.
- Je zorgvraag wordt op het opnameoverleg van die afdeling besproken.
- De aanmeldingscoördinator probeert ten laatste 3 werkdagen na het eerste contact terug te koppelen of er concrete mogelijkheden voor een opname en/of volgende stappen zijn.
- Zo nodig contacteert een medewerker van de afdeling je voor bijkomende informatie en/of voor het plannen van een intakegesprek.
- Zodra een opname effectief mogelijk is, contacteert een medewerker van de afdeling jou voor verdere praktische afspraken.