Buiten deze contacturen word je bij dringende vragen (waarbij opname binnen 24 uur nodig is) automatisch doorverbonden met de permanentiedienst.
Hoe verloopt een aanmelding voor een opname?
Tijdens het aanmeldingsgesprek stel je jouw vraag om hulp.
Wij registreren de hulpvraag en de nodige contactgegevens.
Op basis van de gegeven informatie bekijken we voor welke afdeling je zorgvraag in aanmerking komt.
Je zorgvraag wordt op het opnameoverleg van die afdeling besproken.
De aanmeldingscoördinator probeert ten laatste 3 werkdagen na het eerste contact terug te koppelen of er concrete mogelijkheden voor een opname en/of volgende stappen zijn.
Zo nodig contacteert een medewerker van de afdeling je voor bijkomende informatie en/of voor het plannen van een intakegesprek.
Zodra een opname effectief mogelijk is, contacteert een medewerker van de afdeling jou voor verdere praktische afspraken.
Wil je zorg opstarten voor mobiele teams, beschut wonen of activering